Program fidelizare clienți

Unii clienți își pot schimba foarte ușor furnizorii de la care își achiziționează servicii sau produse. Eforturile de fidelizare a clienților sunt folositoare pentru tine și totodată importante, din care îți vor reieși beneficii pe măsură.

Trebuie sa găsești cel mai ușoară modalitate pentru achiziționarea produselor de către clienți. Identifică punctele slabe care îți încetinesc demersul, cum ar fi: livrările care întârzie, procesul de returnare. Furnizorii tăi, de asemenea, trebuie sa fie de încredere încât să te poți baza pe ei pe lungă durata și să-ți fie alături chiar și în momente de criză. Trebuie să stabilești un proces de producție care reduce defectele la minimun, nu trebuie sa te concentrezi doar pe verificarea procesului finit.

Cardurile de fidelitate, reducerile sunt niște scheme de loializare care încurajează achizițiile frecvente, dar reducerile nu sunt o soluție pe termen îndelungat. Oferirea beneficiilor extra clienților fideli este destul de esențială. Este bine sa faci promisiuni pe care le poți respecta și totodată sa îți exprimi aprecierea fata de cumparatori.

Dacă deții un restaurant, organizează evenimente speciale, seri tematice sau degustări. Acestea reprezinta un mod eficient de a fideliza clienții și a-i face sa revină la tine la restaurant.

Un program fidelizare clienti, prin puncte la fiecare achiziție nouă este utilă în momentul în care profitul tău prezintă minim 10%. Sistemul acesta poate fi folosit atat live cât și prin intermediul internetului.

Poți promova acțiunea și interacțiunea punand cumparatori să-și facă poza cu un anumit produs care e preferatul lor și cel cu cele mai multe like uri va castiga un premiu. În acest fel vei atrage privirile și vei stimula clienții deja existenți. Desigur la un moment dat, poți organiza mini giveaway-uri.

Trebuie sa existe un balans potrivit între a câștiga clienți și a-i păstra pe cei mai vechi și să lucrezi constant în ambele părți.